Om incidenten aan uw assets te coördineren hebben wij ons meld- en coördinatiecentrum (VolkerSafeGuard) ingericht. VolkerSafeGuard is sinds 2002 de spin in het web als het gaat om het coördineren van incidentmeldingen en is het gehele jaar 24/7 voor u beschikbaar. Dit doet VolkerSafeGuard voor diverse klanten in de spoor-, weg-, water- en telecomsector.
Incidenten kunnen per telefoon, via e-mail en automatisch vanuit systemen gemeld worden. Na registratie start de incidentprocedure en worden de incidenten volgens afgesproken reactietijden (SLA's) doorgezet naar de uitvoerende partij. De reactie- en hersteltijden worden volgens contractafspraken bewaakt, bij overschrijding wordt de nodige actie ondernomen.
Onze medewerkers blijven als eerste aanspreekpunt de melding monitoren. Het gehele proces van storingsafhandeling wordt administratief vastgelegd en bewaakt, zodat analyse achteraf mogelijk is. Ook de interne performance wordt gemeten.
Heeft u vragen of wilt u gebruik maken van de 24/7-dienstverlening van VolkerSafeGuard? Neem dan contact met ons op of bezoek onze LinkedIn-pagina.
RailCom opereert als telematicaspecialist op het snijvlak van telecommunicatie en IT. Zo maken we interacties mogelijk tussen mensen en systemen. Interacties die de veiligheid en vitaliteit van reizigers- en goederenstromen bevorderen. Vooral in en rond het spoor maar ook steeds meer bij andere vormen van vervoer in de sectoren water, land en lucht. Kortom: RailCom is actief waar telematica en transport elkaar treffen. Bezoek voor meer informatie de website van RailCom.